3 Maanden marketing op automatische piloot én voortdurende klantenstroom en verkopen

12 E-mailtemplates die de weg uitstippelen van gratis weggever naar jouw hoofdaanbod.

Jij hebt een gratis weggever, maar daar komt geen of te weinig omzet uit.

Je e-mailfunnel bestaat maar uit 4 mailtjes. 

Je weet eigenlijk niet zo goed wat je moet mailen na de gratis weggever.

Je bent bang dat jij je ideale klant gaat spammen.

Je bent heel lang bezig met schrijven en herschrijven van je teksten.

Je hebt al wat angst ontwikkeld door de techniek en doordat jouw teksten niet aanslaan verdwijnt jouw vertrouwen in e-mailmarketing. 

…en val je weer terug op elke dag zichtbaar zijn op social media terwijl je eigenlijk anders had gehoopt. 

Om jou op weg te helpen heb ik deze e-mailtemplates voor jou gemaakt. Deze bieden:

Structuur 

Tijdswinst

Vertrouwen & verkoop

De e-mails staat uitgestippeld voor 3 maanden. 

Je wordt begeleid in je teksten, dus je kunt meteen starten. 

De templates zijn geschreven met een strategie. 

Dit is wat je krijgt:

12+ kant-en-klare e-mailtemplates om je weggever om te zetten in klanten
✅Extra ideeën voor waardemails, zodat je lijst betrokken blijft en meer koopt
✅Praktische schrijftips die je helpen mails te maken die openen en verkopen
✅Duidelijke opbouw van teksten, zelfs als je nog nooit een funnel hebt gebouwd

🎁50 Onweerstaanbare Onderwerpregels die wél openen, zodat jouw e-mails niet ongelezen blijven (t.w.v. €15,00)
🎁Mini-handleiding conversiepsychologie, zodat je snapt waarom deze mails werken (t.w.v. €20,00)
🎁Checklist Van e-book naar omzet IN NO TIME, snelle start checklist, zodat je in no time live bent (t.w.v €10,00)
🎁 90 Contentideeën voor je nieuwsbrieven (t.w.v. 9,95)

 

De templates kunnen van jou zijn voor maar 17,-

Voor wie is dit?

Ondernemers die al een e-book hebben, maar geen of te weinig klanten eruit halen
Ondernemers die een e-book willen maken en direct een winstgevende strategie willen
Ondernemers die geen tijd willen verspillen aan zelf teksten schrijven
Ondernemers die marketing ingewikkeld vinden en willen weten wat écht werkt
Iedereen die e-mails slim wil inzetten om meer omzet te halen