High Impact Funnel Strategy
Van lead naar klant op automatische piloot
Bouw aan structureel inkomen via je inbox met een complete e-mailfunnel die verkoopt, zónder dat jij het hoeft te doen.
Investering
in één keer € 1.195 ex btw
of
in 2 termijnen van € 598,- ex btw
Ik begrijp het als je wat meer wilt weten. Lees vooral even verder.
Een e-maillijst is nog steeds de nummer 1 Money-maker
Bij klanten zie ik vaak dat de meeste omzet komt niet uit Instagram, maar uit de inbox.
Sterker nog, e-mails die we samen hebben geschreven in funnels brengen structureel méér op dan weken aan posten, story’s en reels.
En dat is best bizar, want de meeste ondernemers hebben veel meer volgers dan e-mailabonnees.
Maar…
Je volgers scrollen. Je e-maillijst koopt.
Dus mocht je nog twijfelen of e-mailmarketing wel “de moeite waard” is…
Laat me je even wakker schudden met deze statistiek:
Elke euro die je in
e-mailmarketing stopt, levert gemiddeld €36 op.
En dat is zonder dansjes en reels…
Dus de vraag is niet óf je e-maillijst kan zorgen voor klanten en omzet…
Maar hoe je er een winstgevend systeem van maakt.
- Het maakt niet uit hoe klein je e-maillijst nu nog is…
- Hoe weinig tijd je hebt…
- Of je met een VA werkt of alles zelf doet…
- Hoe vaak je je funnel hebt uitgesteld…
- Of je social media al een tijdje je enige strategie is…
- En zelfs niet of je al maanden niks hebt gedaan met je contactenlijst…
Wat wél telt?
Dat je een duidelijk plan hebt.
Eentje dat leads omzet in klanten. Op de automatische piloot.
Mijn klanten hebben geen uren per week om e-mails te schrijven, automatiseringen in te stellen en strategieën uit te denken.
En ze willen ook geen standaard verkooppraatjes sturen waar niemand op klikt.
Wat ze nodig hebben is rust in het koppie, overzicht in de funnel en een e-mailstrategie die geld oplevert, zelfs als ze offline zijn.

Als jij die funnel hebt staan dan...
Kun je meer omzet halen uit de e-mailfunnels als alles volgens het strategische plan wordt toegepast.
Zorgt je funnel ervoor dat het aanbod automatisch onder de aandacht komt. Naast dat je organisch je aanbod promoten. (Of zelfs even helemaal klaar bent met social media)
Werk je met een contentplan én automatisering. Je hoeft niet meer te stressen over dat je niks weet te e-mailen in een nieuwsbrief. Of dat je geen tijd hebt gehad deze week voor je nieuwsbrief.
Een marketingkanaal dat jou minder energie kost i.p.v. vermoeid zijn van 6 keer per jaar lanceringen draaien op social media.
Een marketingkanaal dat jou minder energie kost i.p.v. vermoeid zijn van 6 keer per jaar lanceringen draaien op social media.
Werk je niet met random content of wacht je een keer op inspiratie. Je werkt met contentpilaren die altijd richting jouw aanbod communiceren. Ook al zijn het contentmails die entertainen of inspireren.
Dan krijg je een sterkere relatie met je doelgroep. Door de persoonlijke e-mails voelen contacteprsonen zich begrepen. Dat bouwt vertrouwen op, waardoor ze uiteindelijk gaa kopen van je.
Kan jij in je bedrijf doen wat je leuk vindt omdat dit systeem op automatische piloot gaat.
Kan jij in je bedrijf doen wat je leuk vindt omdat dit systeem op automatische piloot gaat.
Doorloopt je klant een logische klantreis, omdat je aanbod stap voor stap op het juiste moment via e-mails wordt aangeboden.
Krijg je Inzicht in wat werkt (en wat niet). Je ziet, wie opent, wie klikt, waar haken mensen af.
Sandra Van Der Geer en haar e-mail avonturen...
Ik begon mijn carrière niet achter een laptop, maar op het handbalveld als topsporter.
Na 10 jaar in de gezondheidsbranche, waar ik sales deed en trainingen gaf bij een grote speler, leerde ik hoe je moeilijke vaktaal omzet naar begrijpelijke taal.
Die ‘Jip-en-Janneke-skills’ gebruik ik nu om ondernemers te helpen communiceren in de taal van hun klant.
Toen ik zag hoe grote bedrijven e-mailfunnels inzetten om klanten aan te trekken zonder constant ‘aan’ te staan, was ik verkocht.
Ik dook in e-mailmarketing en ontdekte dat dit hét fundament voor duurzame online groei is.
Inmiddels werk ik 1:1 met ondernemers uit allerlei branches.
Ik help starters om hun eerste funnel neer te zetten en gevorderde ondernemers om hun bestaande funnel te verbeteren.
Of het nu gaat om strategie, techniek of tekst..
E-mailfunnels zijn mijn specialisatie.
Ik schrijf e-mails die vermaken, verbinden en verkopen.
High Impact Funnel Strategy
Een complete DONE FOR YOU e-mailfunnel
Het enige wat jij hoeft te doen is informatie aanleveren en de e-mails nalezen…
Investering
in één keer € 1.195 ex btw
of
in 2 termijnen van € 598,- ex btw
Lovely Results
Hoe klanten denken
over mijn
e-mailfunnels…




Wat krijg je als je kiest voor de High Impact Funnel Strategy
1. Funnelstructuur vanuit een gratis weggever of webinar
2. Strategische kick-offsessie
3. 5 converterende e-mails (volledig geschreven)
4. Technische inrichting van de funnel in Mailblue
5. Follow-up check 2 weken na livegang
Investering
in één keer € 1.195 ex btw
of
in 2 termijnen van € 598,- ex btw
Hoe gaat de samenwerking?

Strategische 1-op-1 kick-off
We starten met een persoonlijke sessie waarin we jouw weggever of webinar, doelgroep en doelen onder de loep nemen. Je krijgt direct een heldere funnelstructuur, op maat gemaakt voor jouw business.

Converterende e-mails & funnel
Ik schrijf 5 e-mails die vertrouwen opbouwen, je leads warmer maken en zorgen voor conversie.
Alles wordt technisch ingericht in Mailblue met slimme automatiseringen, segmentatie en koppelingen met je andere tools.

Nazorg
De funnel wordt AVG-proof ingericht, gekoppeld aan je systemen én getest. Na livegang plannen we een check-up en analyse van je resultaten. Wat loopt goed? Wat kan beter? Je krijgt praktische optimalisatietips.
High Impact Funnel Strategy
Een complete DONE FOR YOU e-mailfunnel
Investering
in één keer € 1.195 ex btw
of
in 2 termijnen van € 598,- ex btw
F.A.Q.
Voor wie is dit?
Deze funnel is voor ondernemers, coaches en experts die weten dat e-mailmarketing werkt, maar geen tijd, zin of technische kennis hebben om het goed op te zetten. Je hebt een waardevol aanbod, een weggever of webinar (of plannen daarvoor), en je wilt méér omzet halen uit je bestaande bereik.
Hoe werkt het precies?
Jij mailt mij. Ik neem binnen 3 werkdagen contact met je op. We plannen een kennismakingscall. Als vervolg plannen we kort daarna een strategiegesprek in waarin we jouw aanbod, doelgroep en funneldoel bepalen. Daarna ga ik voor je aan de slag met het schrijven van e-mails, het bouwen van de funnelstructuur en het inrichten van alle automatiseringen in Mailblue. Alles wordt afgestemd op jouw tone of voice, wensen en systemen. Na livegang volgt nog een check-up en optimalisatie.
Hoeveel tijd kost het mij?
Heel weinig! Je hoeft alleen aanwezig te zijn bij de kick-off call (ca. 60–75 minuten) en tussendoor wat input te geven of keuzes te maken. Het grootste deel van het werk doe ik voor je. Denk aan ± 2–3 uur van jouw tijd verspreid over 2 à 3 weken.
Wat levert deze funnel mij op?
Meer rust, structuur en omzet. Je hebt straks een funnel die leads omzet in klanten, zonder dat jij er continu iets voor hoeft te doen. Je bouwt aan een warme lijst van geïnteresseerden, automatiseert je opvolging en verkoopt op een natuurlijke manier.
💌 Je e-mailmarketing wordt een betrouwbare inkomstenbron.
Wat als ik meer e-mails wil of andere werkzaamheden erbij wil?
Wil je een langere nurturefunnel, extra e-mailseries of opvolging na aankoop? Extra e-mails kunnen op basis van strippenkaarten.