Van Topsporter naar Slimme E-mailfunnels

Hoe zou het zijn als je méér klanten bereikt, zonder méér uren te werken?
Dat is precies de vraag die ik mezelf stelde toen ik jarenlang keihard werkte, maar voelde dat het slimmer kon.

Ik weet wat het is om altijd ‘aan’ te staan. Als ex-topsporter wist ik dat presteren niet alleen draait om hard werken, maar vooral om strategisch slim spelen. Die mentaliteit nam ik mee in mijn werk als rayonmanager in de gezondheidsbranche, waar ik 10 jaar lang ondernemers trainde en adviseerde.

Nu help ik coaches om hun bedrijf slimmer te laten werken – met e-mailfunnels die voor je verkopen, zelfs als jij vrij bent.

Van keihard werken naar slim ondernemen

Als handbalster wist ik: succes draait om een goed systeem. Je kunt niet alles op wilskracht doen. Je hebt slimme strategieën nodig.

 

Die mindset nam ik mee in mijn carrière.
10+ jaar ervaring in de gezondheidsbranche: bij Solgar Vitamins
Gespecialiseerd in orthomoleculaire voeding & salestrainingen
Geleerd hoe je complexe materie omzet in begrijpelijke taal

 

In die tijd zag ik veel ondernemers struggelen met groei. Ze hadden een passie, maar werkten zich kapot zonder echte schaalbaarheid.

Dat moest anders kunnen.

Ik ontdekte hoe je met e-mailfunnels niet alleen meer klanten aantrekt, maar ook automatisch verkoopt, zonder 24/7 online te hoeven zijn. Zo lekker! 

Mijn leven nu

Ik ben niet alleen ondernemer, maar ook mama van een geweldige zoon, plus bonusmama van twee lieve bonuskinderen. Samen met de liefste man op aarde (ja, echt!) en onze twee katten, heb ik een leven waarin werk en vrijheid in balans zijn.

 

En dat gun ik jou ook.

 

Meer verdienen zonder harder te werken
Meer rust & vrijheid in je onderneming
Je aanbod verkopen terwijl je iets leuks doet met je gezin

 

Want laten we eerlijk zijn: ondernemen is geweldig, maar je wilt niet vastzitten in een race tegen de klok.

Van vaktaal naar heldere boodschap

Wat mij leuk maakt om mee samen te werken?

Ik maak moeilijke dingen makkelijk.


Ik zag hoe ondernemers in de gezondheidsbranche struikelden over ingewikkelde vaktermen en technische marketingtrucs. Dat is niet nodig.

Met mijn achtergrond in sales leerde ik hoe je:

 

Jouw boodschap helder, krachtig en begrijpelijk maakt


E-mails schrijft die klanten raken en laten kopen


Slimme funnels bouwt die voor je werken (zonder stress)

 

Je hebt niet méér werk nodig.

Je hebt een betere strategie nodig.